Tokom vikenda smo na poslužitelje postavili novu verziju programa s obnovljenim korisničkim sučeljem. Novosti se ovog puta odnose na modul za izradu poslovnih izvještaja, koji je sada dostupan putem glavnog izbornika:
Ta opcija je sada zamjenila opciju Izvještaji, koja je bila prisutna u više modula, kao što su Prodaja, Nabava, itd. Korisničko sučelje novog modula Izvještavanje je jednostavno za uporabu i u kratko opisano na sljedećoj slici (kliknite za povećanje):
Kao što je vidljivo na slici gore, sada su svi izvještaji lijepo uređeni po kategorijama i dostupni na jednom mjestu. Za svaki izvještaj možete na desnoj strani pogledati i primjer konačnog izgleda. Na temelju uzorka izvještaja brže ćete moći pronaći izvještaj koji vam je u danom trenutku potreban.
U okviru obnove korisničkog sučelja, obnovili smo i sustav dodjeljivanja korisničkih ovlasti za izvještaje i obrade. Sada imamo na raspolaganju sljedeće korisničke ovlasti:
Na raspolaganju su dvije opće ovlasti za pokretanje izvještaja i posebno za pokretanje obrada. To znači da funkcionalnost nije ista kao prije, kada je korisnik s ovlastima za prikaz računa mogao ispisivati izvještaje s podacima iz računa. Korisnici ‘operativci’ sada više ne mogu ispisivati poslovne izvještaje, već ih mogu ispisati samo oni korisnici kojima smo posebno dodijelili tu ovlast.
Svakako i dalje vrijedi pravilo da svaki korisnik može generirati samo one izvještaje, koji se odnose na područje za koje ima dodijeljene odgovarajuće ovlasti.
Kako se izvještaji sada pohranjuju, dodali smo i dvije ovlasti pomoću kojih je moguće odrediti može li korisnik vidjeti samo one izvještaje koje je sam generirao ili pak može vidjeti sve izvještaje tj. i one izvještaje koje su generirali drugi korisnici.
I napomena vezana za migraciju korisničkih ovlasti: postavljanjem nove verzije su ovlasti za pokretanje izvještaja dodane svim korisnicima koji su prije imali pristup opciji Izvještaji. Ovlasti je dakle potrebno prema potrebi ukloniti svakom korisniku pojedinačno.