Obnova korisničkog sučelja

Danas smo na poslužitelje postavili novu verziju programa s obnovljenim korisničkim sučeljem. Novosti se odnose na glavni programski izbornik te na postavke korisničkog sučelja i tvrtke.

Promjene u korisničkom sučelju prikazuje sljedeća slika:

Obnova korisnickog sucelja_1

Najvažnija promjena u novoj verziji programa su na novo uređene programske postavke, koje su sada preglednije organizirane te istovremeno omogućuju dodavanje novih programskih parametara na pregledan način. Time ćemo ubuduće omogućiti veću prilagodljivost programa posebnostima djelovanja pojedinačne tvrtke.

Obnova korisnickog sucelja_2-1

Nažalost, s novom smo verzijom programa bili prisiljeni isključiti način rada u starom ‘klasičnom izgledu’, koji proizlazi iz prve verzije našeg programa od prije 10 godina. Iz tog smo razloga za sve korisnike koji ne žele otvarati padajuće izbornike olakšali dodavanje funkcija tj. bookmarka u alatnu traku za brzi pristup do najčešće korištenih funkcija.

Po odabiru funkcije iz izbornika, sada možete klikom na zvjezdicu u alatnoj traci dodati bookmark tj. prečac u alatnu traku, za direktni pristup izabranoj funkciji:

Obnova korisnickog sucelja-3

Projekt obnove korisničkog sučelja se nastavlja stoga već danas možemo najaviti kako ćemo uskoro, u jednoj od narednih verzija programa, predstaviti u potpunosti obnovljen modul za izradu poslovnih izvještaja.

Komentari na “Obnova korisničkog sučelja

  1. Odličan minimalistički pristup redizajnu korisničkog sučelja. Jedva čekam vidjeti promjene sučelja (nadam se i UX-a) ostalih modula aplikacije. Svaka čast zaslužnim dizajnerima i developerima.

  2. Poštovani,

    svaka pohvala na novom sučelju. Ono što sada ne vidim je opcija “Poslana e-mail pošta” pa Vas molim da mi pojasnite kako do nje? Također savijet da se u opciji za ispis naljepnica može definirati default predložak koji bi se automatski učitavao a ne pri svakoj izradi primke moramo gubiti vrijeme na postavke ispisa naljepnica. To mi uveliko pomoglo.

    U nadi da će se ovaj zahtijev riješiti šta prije (čekamo već drugu godinu) srdačno VAs pozdravljam.
    Vedran

    1. Zahvaljujemo vam na danom komentaru! Evidenciju poslane e-pošte iz programa sada možete pronaći unutar modula Postavke (Moje postavke).

      U e-račune možete i primati e-poštu (npr. bankovne izvode, račune), a toj evidenciji možete pristupiti kroz modul Knjiga primljene pošte.

      Vaš ćemo savijet u svezi ispisa naljepnica na predloške svakako uzeti u obzir i traženu funkcionalnost implementirati u program.

  3. Pohvala za redizajn, stari dizajn je kod klijenata na prvi pogled stvarao dojam zastarjelosti.
    Predložili smo da omogućite ubacivanje loga svakog pojedinog klijenta negdje na masku programa.
    Naime, obzirom da je sučelje vizualno jednako bez obzira koja firma je trenutno otvorena, događaju se povremene zamjene i zabune.
    Osim funkcionalnosti i tehničkih mogućnosti, cilj je vjerojatno i poboljšanje dojma “user friendly” sučelja prilikom redizajna, a ovo je jedan od detalja koji na to utječe.

    Pretpostavljam da ovakvih prijedloga imate puno, pa bi se možda mogla uvesti nekakva ocjena prijedloga/glasanje od strane svih korisnika (mislim da CPP ima nešto slično). Možda kroz jednostavnu ocjenu komentara.

    1. Takve prijedloge smo već primili i od drugih korisnika (npr. promjena boje pozadine za različite stranke). Vaš ćemo prijedlog zabilježiti i u okviru mogućnosti realizirati u budućnosti.

      Po pitanju glasovanja korisnika vas obavještavamo da u okviru obnove korisničkog sučelja upravo dodajemo i funkcionalnost koju navodite – kako biste nas korisnici s vašim glasovanjem mogli voditi u kojem smjeru razvijati produkt.

  4. Možete li dodati kod narudzbi opciju ispiši sve dokumente kao kod izlaznih računa ili primki

    1. Vaš smo prijedlog dodali na popis prijedloga korisnika pa ćemo traženu funkcionalnost uključiti u jednu od narednih verzija programa.

  5. Odličan program!
    Novo sučelje je odlično, prilagodljivo i pregledno.
    Svaka pohvala!
    ZoNet d.o.o ISP

  6. Poštovani,

    Pohvale za novu verziju programa, samo tako nastavite.

    Ima jedan nedostatak kod masovnog printanja računa.
    Moguće je printati po danima ili od datuma do datuma.
    Ali nama stvara problem što se ne može printati od broja do broja, jer tijekom dana imamo par masovnih printanja pa uvijek moramo printati sve račune tog dana a ne samo one koje nismo danas printali.
    Nadam se da ste razumjeli naš problem i da ćete u buduće to riješiti.

    1. Tražena funkcionalnost je na raspolaganju, a koristi se na način da u polju za unos broja računa upišete broj od – do (npr. 156-190) pa će prikaz računa biti ograničen na račune, koji odgovaraju zadanom kriteriju.

      1. Hvala puno na otkriću.
        Jeli je ta funkcionalnost bila i na staroj verziji?

  7. I naše pohvale za novo sučelje. Podržavamo ideju kod ispisa naljepnica, jer smo i mi prije nekoliko mjeseci poslali zahtjev da naljepnice printamo na naše predloške. Npr. mi koristimo naljepnice avery br. 3666 (38×21.2mm x 65 kom).

    Lp
    Dražen

  8. Korisnici nas traže pristup podatku je li neki Putni nalog već ispisan.
    Također smo imali zahtjeve za omogućavanje ispisa pojedinih putnih naloga od broja – do broja.
    Trenutno je moguće ispisati ili od datuma – do datuma, ili samo jedan određeni broj putnog naloga.
    Također bi dobrodošla funkcionalnost kad se ide na Ispis iz samog putnog naloga, da se može zadati ispis sve 3 stranice odjednom (Putni nalog+Obračun+Izvještaj) kao što je to moguće kroz Masovni ispis.

  9. Primamo upite klijenata u vezi omogućavanja vođenja Evidencije o radnicima prema novom Pravilniku o sadržaju i načinu vođenja evidencije o radnicima.

Komentirajte!

Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Zahtjevana su sva polja.